FPC Bild Kopiera

Anmäl er till cupen här!

Laganmälan

Laganmälan kostar 3 400 kr/lag
(Sista anmälningsdag 26 januari 2025)

OBS! Anmälan är bindande, vilket innebär att anmälningsavgiften kommer faktureras föreningen oavsett när man drar ur laget efter man skickat in anmälan.
En urdragningsavgift tas ut på 1000 kr/lag från den 27 januari 2025.

Klasserna kan stängas innan anmälningstiden har gått ut för att anpassa grupperna för att kunna genomföra A- och B-slutspel. Vi strävar efter att ha 4 lag per grupp.

Alla lag är garanterade minst 4 matcher under cupen. Kämpande klass födda 2013 (11 år) spelar 3 matcher på lördagen och 1 på söndagen.

I anmälningsavgiften för kämpande klass födda 2013 (11 år) ingår en unik Fair Play Cup gympapåse och medalj till alla spelarna.

Betalning av cupavgifter

Bankgiro: 5795-2285

IBAN SE88 8000 0815 0500 4523 3939
BIC  SWEDSESS

Faktura
All anmälan och beställning görs i Profixio. När ni har gjort anmälan eller beställning skapas en faktura och ni kan skriva ut den för att göra betalningen.

OBS! Tänk på att det skapas 2 fakturor, en för anmälan och en för beställningen, båda fakturorna skall senast vara betald den 9 mars 2025.

Obetald faktura = direkt uteslutande ur cupen. Anmälningsavgiften återbetalas ej.

Läkarintyg
Vid akut sjukdom som uppkommer inför cupen kan beställning av mat och logi återbetalas om ett läkarintyg styrker sjukdomen/skada.

Detta intyg måste vara SBIBF tillhanda senast 1 vecka efter cupen annars är detta intyg ej giltigt.
Intyg mejlas till pernilla.johansson@innebandy.se 

Matpaket

Vi erbjuder 3 olika matpaket och det går även bra att beställa 1 måltid.

Följande måltider kan vi erbjuda

  • Fredag middag
  • Lördag lunch
  • Lördag middag
  • Söndag lunch


Matpaket, 4 måltider

Alla måltider ingår.

445 kr/person

Matpaket, 3 måltider
Ni kan välja 3 av de måltider vi erbjuder

345 kr/person

Matpaket, 2 måltider
Ni kan välja 2 av de måltider vi erbjuder

235 kr/person

Matpaket, 1 måltid
Ni kan välja 1 av de måltider vi erbjuder

120 kr/person

Specialkost
Det lägger ni in i Profixio under spelare och det skall senast vara gjort den 23 februari 2025.
OBS! Ni behöver endast lägga in de spelare/ledare som behöver specialkost.

Övernattning

Hårt underlag på skola, alla som bokar övernattning senast den 23 februari 2025 kommer få plats.

I priset ingår en enklare frukost som serveras på den skola ni bor på eller en skola i närheten.

210 kr/person och natt


Ledarrum - Boende
Om ni är manliga ledare för tjejer eller kvinnliga ledare för pojkar som inte kan sova med spelarna så finns det möjlighet att boka ett rum.
Den skola som har bäst möjlighet till detta är Sandagymnasiet, de andra skolorna finns det ett fåtal eller inga rum att tillgå.

När ni har gjort er bokning av logi kan ni mejla till pernilla.johansson@innebandy.se och meddela att ni önskar ett ledarrum.

Vi kommer notera detta och skicka det vidare till den arrangerande föreningen som sköter boendeindelningen.

Sista dag att beställa och justera beställningen på mat och logi är den 23 februari 2025. Beställningen är bindande från den 24 februari 2025.
Drar ni ur laget från den 24 februari 2025 kommer ni faktureras hela beställningen och anmälan.

Viktiga datum

26 januari 2025, sista anmälningsdag

Från 27 januari 2025, extra avgift på 1000 kr tas ut om laget drar sig ur.

23 februari 2025, sista dag att beställa mat och logi.

9 mars 2025, fakturan på anmälan och beställning skall vara betald.

Dispenser
7 mars 2025 skall dispensansökan vara inskickad för helg 28-30 mars 2025
21 mars 2025 skall dispensansökan vara inskickad för helg 11-13 april 2025


Läs mer om koppling av spelarna här

Nationella samarbetspartners
Pantamera
EY
OBOS