Semesterstängt

Publicerad
Sommarbild2

Trevlig sommar önskar vi på kansliet!

Nu går vi på semesterledighet och är tillbaka i slutet på juli och i början på augusti. Vi hänvisar alla mejl till gavleborg@innebandy.se för mer sporadisk koll.

Publicerad av Maja Nordin

Dela

Upptäck fler nyheter

Nationella samarbetspartners
Pantamera
EY
OBOS