Semesterstängt
Publicerad
Trevlig sommar önskar vi på kansliet!
Nu går vi på semesterledighet och är tillbaka i slutet på juli och i början på augusti. Vi hänvisar alla mejl till gavleborg@innebandy.se för mer sporadisk koll.
Publicerad av Maja Nordin